Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Avslöjad på Ica augusti 27, 2007

Filed under: inget särskilt,mindre smart,singelträsket — Christina @ 12:46 e m

Om jag köper Illustrerad Vetenskap kan ju folk uppfatta mig som ruskigt smart. Köper jag Amelia tror killen bakom mig i kön att jag är max 40 år. Köper jag Solo eller Glamour kan han ju tro att jag är värsta innebruden och ränner på krogar både natt och dag.

Framför kassan idag. Vill köpa M-Magasin för en artikel. Nähädu. Den gick jag inte på. 

Tar Tara. NEJ! Den köper man väl ända upp till 50? Amelia? Eller vänta … kanske SvD. Vad säger det om mig? Bamse? Näe. Små barn. Men en bilaga? Ofarligt. 

Fatta att det är skitjobbigt att tänka så här!

 

8 Responses to “Avslöjad på Ica”

  1. Tricky Says:

    Jamen fatta hur skitjobbigt det blev när en kille som j o b b a r på ICA (och är max 27…*S*) började flirta med mig, men herregud, alltså jag VAR inte intresserad men samtidigt kände jag att jag måste hålla en viss nivå för att det inte skulle bli jättepinsamt. Det fåniga var att trots att jag faktiskt inte var ett dugg intresserad så tänkte jag ändå på vad jag handlade när han såg.

  2. ms40plus Says:

    Tricky: Haha! Fy 17 vad jobbigt 😉

  3. Lotta Says:

    Haha! Så haf jag också tänkt. Jag struntade till slut i tidningen. Inredningstidningar är annars rätt ofarliga. Eller så lyckas man skrämma iväg någon som ser hur man vill boa och köpa dyra möbler…

  4. Athena Says:

    Prova Starlet, och du kommer uppfattas som en väldigt mogen tonåring…=)

  5. ms40plus Says:

    Lotta: Men inredningstidningar tror jag lätt kan skrämma bort en man som hatar ikea 😉

    Athena: Starlet är bra tips. Tack. Testar nästa gång.

  6. Smul Says:

    köp sonic, då tänker alla att du är musikintresserad och att du har skitbra musiksmak!

  7. L8 Says:

    Tänk att det kan vara så jobbigt att handla:-)

    Vad var det för artikel? Ska jag riva ur och skicka? Så du kan fortsätta hålla stilen menar jag.

  8. ms40plus Says:

    Smul: Sonic?! Den ska jag leta efter!

    L8: *L* tack 🙂 Då vet jag att jag har en räddningsplanka!


Kommentera

