Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Inte bra augusti 27, 2007

Filed under: mindre smart,singelträsket — Christina @ 3:10 e m

Det är the Mediaguy och the Italian guy och sen har vi the Veliga Sales guy och the Flower guy.

Det blir tokigt när man blandar ihop deras telefonnummer. Man ska nog inte nätdejta fler än en i taget.

 

11 Responses to “Inte bra”

  1. Lotta Says:

    Jag fixar inte mer än en i taget. När det överhuvudtaget dejtas. Blir bara snurrig med vad jag sagt och inte sagt. Och till vem.

  2. ms40plus Says:

    Lotta: Men finns det inte dataprogram till sånt här? Borde uppfinnas. Bums.

  3. Athena Says:

    Alltså. Jag tycker bara att deras signaturer är thanks, but no thanks..

  4. Rosa Says:

    Telefonnummeeeeeeeeeeeeeer??? WHAT!? Nu blir jag sådär orolig igen!!!!

  5. L8 Says:

    Telefonnummerna kan du säkert lösa på något sätt. Värre att veta vad du sagt till vem…

  6. saravillfara Says:

    Fyrtal i herrar alltså?
    Ja, det kan få vem som helst lite snurrig 🙂

  7. Tricky Says:

    Ja jag vet, inte bra när man blandar ihop och det gör man ju hela tiden. Avskyr att behöva inleda med ”…har jag berättat….” Men det där lät som en intressant samling. Berätta mer !!

  8. ms40plus Says:

    Athena: Det där var mina omskrivningar … vilka signaturer dom har vågar jag inte ens säga .. 😛

    Rosa: Jag vet. Nu är det tre som har mitt nummer. Skit.

    L8: Jo, jag märkte det … 😉

    saravillfara: Stressigt värre haha!

    Tricky: Mer kommer 😉

  9. Smyg Says:

    Verkar som om somliga börjar få upp farten … På dem bara!

    😉

  10. Rosa Says:

    Oh my god.
    Du ska ha deras nummer, dom ska inte ha ditt. Sen ringer du skyddat. OK?
    Jag vet att ni vet hur man gör, för så gör man när man ska ha tag i pappan.

  11. ms40plus Says:

    Smyg: Haha! I will 🙂

    Rosa: Jag vet. Jag glömde.


Kommentera

