Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

en svensk tiger augusti 28, 2007

Filed under: mindre smart,singelträsket — Christina @ 10:55 f m

Jag frågar om jag kan få se en bild på mannen som pepprar mig med digitala flirtar.

Äntligen plingar det in en bild i mailboxen.

En tiger.

Jahapp.

 

3 Responses to “en svensk tiger”

  1. Lotta Says:

    Hur mycket tiger är det då? Vilken mes. Annars får jag ofta känslan av att de själva tycker de är skitsnygga. Själv håller man på att ramla av stolen… 😉

  2. ms40plus Says:

    Lotta: Det var förvisso en vit tiger. Och möjligen finns ett dolt budskap i bilden som jag inte fattar 😛

  3. tebasile Says:

    tönt. tycker jag iaf….. 🙂


Kommentera

