Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Mäh augusti 28, 2007

Filed under: singelträsket — Christina @ 4:15 e m

Från the Italian guy: hmmmm mi piace molto il tuo viso che lo fai vedere e anche i tuoi capelli

Nu måste jag ju ha ett lexikon också!

 

4 Responses to “Mäh”

  1. Carolina Says:

    Jag tycker mycket om ditt ansikte/utséende som du visar och även ditt hår. Direkt översatt. Av mig. Om man går in på en av de automatiska översättningsassistenterna som finns på nätet kan man få ett sådant här resultat:

    a lot pleases me your face that you make see it and also the your hair

    Välj den översättning du gillar bäst! ; )

  2. Lotta Says:

    Någont med hans bild? Kan inte du dra till med något på ett annat språk så att han får lite att pyssla med? 😉

  3. ms40plus Says:

    Carolina: Jahaaaaa!

    Lotta: Jo, jag kan ju dra till med tyska 😛

  4. tebasile Says:

    men – italienare får säga precis vad dom vill – jag blir kär direkt även om jag inte förstår…….. och det jag förstår låter som om han iaf gillar ditt utseende 😉

    oh – i love that language!!!


Kommentera

