Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Sorry augusti 28, 2007

Filed under: singelträsket — Christina @ 9:11 f m

Pratade med The mediaguy i nästan en timme. Underbar röst. Och han ser himla bra ut. Stava kan han också. Innan vi lägger på säger han att det är ganska färskt. Vilket då? Min separation. Jaha? Ja, min fru lämnade mig för en annan kille. I april. Jag kanske behöver snacka om det. Jaha? Ja, om det är okej. Jaha?

Möjligen kan vi vara kompisar. Men jag orkar inte vara terapeut. 

 

3 Responses to “Sorry”

  1. Lotta Says:

    Nä bevare oss väl! En stor stark ska det vara. En som är färdig och klar. Räcker att man tagit hand om sig själv och är mamma till sina barn… Vi får hålla handen när vi trampar vidare i dejtingträsket. 😉

  2. ms40plus Says:

    Lotta: Färdig och klar tar jag helst 😉 Och så håller vi varandra i handen så vi inte halkar för mycket i träsket haha!

  3. Lox Says:

    Terapeut ska du inte vara!

    Och en tiger låter mysko.


Kommentera

