Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

kiss and tell augusti 29, 2007

Filed under: ett kap - allvarligt!,inget särskilt,mindre smart,singelträsket — Christina @ 11:04 f m

En ska bort …

1. Jag har vänt i dörren när jag sett min blind-date.

2. Jag hade ett förhållande en gång med en extrem KPMLR-kille.

3. Jag har haft en relation med en gift karl.

4. Jag har kysst en man jag aldrig hade sett tidigare. Rakt upp och ner mitt bland en massa folk.

5. Jag har på en dejting-sajt utgett mig för någon jag inte är.

 

7 Responses to “kiss and tell”

  1. Nummer tre ska bort tror jag;)
    Ha det fint!

  2. Lotta Says:

    EN ska bort?! Ingen kvar skulle jag vilja säga…

  3. ilva Says:

    just det, bara EN??

  4. ms40plus Says:

    Gör en kiss and tell ni också … det skulle vara spännande 😉

    … jag avslöjar imorgon … eller när ni gjort en haha! Och yes. Sorry. Men bara en ska bort 😉

  5. smyg Says:

    Trean ska bort, alla gånger. Det mesta kan gå, men inte det. Eller hur?

  6. […] kap – allvarligt!, singelträsket, inget särskilt — ms40plus @ 8:08 am Förhållandet med KPMLR-medlemmen var himlastormande. Och när jag kysste en man mitt bland en massa folk var jag väldigt […]

  7. ms40plus Says:

    Smyg: Sorry …


Kommentera

