Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

stvafel augusti 29, 2007

Filed under: singelträsket — Christina @ 8:24 e m

Halloj snygging ;=)

Varit på solarieöarna ?

Du e megafin jue

Hoppas att du har haft en bra dag !

Det har jag haft iaf ;=)

Lägg till mig på msn om du vill lära känna mig, vilket jag hoppas på.

Hej hopp så länge !

Kvällen bästa brev i inkorgen. Och bara 24 år.

 

4 Responses to “stvafel”

  1. Tricky Says:

    Ohh yeaa alla dessa 24-åringar som verkligen tror att de är ”gods gift to women” och som bemöter alla invändningar med ”men ålder är bara en siffra”, jamen inte för mig lilla vän, inte för mig !!

  2. Lotta Says:

    Vänta tills du ser min jag-har-fött-2-barn-mage grabben. Ska vi gå på stranden med dina polare? De kanske också gillar tantmagar?
    Gud! Och j u e vad är det?! Tänk att komma hem med en sådan, undrar vad grabbarna hade sagt där hemma…

    Men, gubbarna är inte bättre… Lilla stumpan. Lilla hjärtat. Lilla sötnosen. Vill du träffa en RIKTIG man? Eh, ja. Men det är knappast dig själv du tänker på då väl?
    Sorry, har haft en kväll med likartade nötter… Kram!

  3. ms40plus Says:

    Tricky: Visst är dom väl lite för söta och smått naiva ibland 😉

    Lotta: Haha! Det låter som väldigt bekant 😉

  4. Tricky Says:

    Ärligt ja, om man bara lägger på n å g r a år och inte nödvändigtvis måste visa upp dem för släkten så…ok ok…*S*, det kan funka…host host…jag vet.


Kommentera

