Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

en gick bort augusti 30, 2007

Filed under: ett kap - allvarligt!,inget särskilt,mindre smart,singelträsket — Christina @ 8:08 f m

Förhållandet med KPMLR-medlemmen var himlastormande. Och när jag kysste en man mitt bland en massa folk var jag väldigt nervös. Efteråt. Självklart har jag haft en relation med en gift karl 😉 Faktiskt i ca 18 år. Jag är för väluppfostrad för att utge mig för någon jag inte är men inte för väluppfostrad för att vända i dörren när jag såg min blind-date. Som – skall tilläggas – definitivt hade utgett sig för något han inte var.

 

One Response to “en gick bort”

  1. Lotta Says:

    Suck. Inser att jag är hopplöst väluppfostrad. Men då kan jag också säga att jag har haft ett förhållande med en gift man! 😉 Låter lite sådär skandalbjuti 🙂


Kommentera

