Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

ryktesvägen augusti 30, 2007

Filed under: inget särskilt,singelträsket — Christina @ 4:42 e m

Det pratas om mig har jag hört. På omvägar. Ryktet i villaidyllen säger att jag minsann har hittat en karl.

Var? Var? Var? Var? Var? Var? Var? Var? Var? Var? Var? Var?

Jag har letat i hela huset. Måste gå över till granntanten och fråga vart hon såg honom.

 

8 Responses to “ryktesvägen”

  1. Lotta Says:

    Vad skönt med engagerade grannar! 😉

  2. Tricky Says:

    Jag berättade snabbt för alla (ja ok då nästan) mammor i sonens fotbollslag om att jag faktiskt träffat en ny….och hur kul blev det sen då ?
    När vi sågs i Göteborg och alla nyfiket undrade…jaa alltså hmm hmm ”ja ok då JAG BLEV TOKDUMPAD !!! NÖJDA ??”
    Fatta vilka rykten som gick sen då.
    Om det inte var för sonen tror jag att jag skulle släpa dit nån 29-åring….*S*. Nån riktigt skitsnygg en…åhh herregud.

  3. ms40plus Says:

    Lotta: Kvinnan kallas Parabolen.

    Tricky: Men vet du? Sådana borde man kunna hyra!

  4. tebasile Says:

    hahahahaha – älskar skvallrande tanter. not. men underhålende kan dom vara ibland!

  5. Tricky Says:

    Eller så charmar man dom genom att le lite sött när de tror att det är min storebror dom dyrkat när dom var små….hahahaha

  6. ms40plus Says:

    tebasile: Haha. Jo om dom inte bluddrade så mycket 😛

    Tricky: Haha! Jo, jag provar den. Just nu provar jag med att gömma mig i min syrenhäck.

  7. Ms.Take Says:

    Hahahah – otroligt roligt.
    Jag älskar hur du skriver, verkligen älskar 🙂

  8. ms40plus Says:

    MsTake: Hej 😀 Så roligt att ”se” dig här 😉 Tack.


Kommentera

