Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

efter augusti 31, 2007

Filed under: inget särskilt — Christina @ 3:54 e m

Mediamannen blev konsertmannen. Herregud. Han har varit på alla konserter som finns. Sist jag var på konsert var 1988. Tror jag. Michael Jackson.

Jag sa inte det.

 

4 Responses to “efter”

  1. Smul Says:

    Ja men gå på konserter. boka biljett till Ryan Adams han är briljant om han är på bra humör. och han heter inte Bryan utan Ryan

  2. ms40plus Says:

    Smul: Men jag tycker inte ens att det är superkul. Är Ryan Adams superkul? Bara jag slipper stämplar på handen, sockervadd och ungar som skriker iofs 😉

  3. Smul Says:

    Ryan Adams är sitta på chinateatern med ganska vuxna människor, ta en öl i foajén innan och sedan lyssna på bra musik. Det är inte stå och skrika sig hes.

    Men jag tror du lyssnar på fel musik om du inte tycker det är kul. Man ska inte gå på bara stora konserter. Man ska gilla de artister som ger små intima och skitbra konserter. 😉

    Äsch jag älskar konserter. Det handlar inte om de runt omkring för mig. Det handlar om att få en upplevelse och att uppleva musiken med fler sinnen än öronen hemma i soffan. För mig alltså. Jag går nog på ett par, tre konserter i månaden i alla fall. Det är min grej, men inte alls allas.

  4. ms40plus Says:

    Smul: OJ. Tre i månaden!? Näe, jag tror inte jag hittar dit riktigt. Till de små konserterna. Jag ska börja kika!


Kommentera

