Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

riktig avundsjuka augusti 31, 2007

Filed under: inget särskilt — Christina @ 5:03 e m

Ringde väninnan i Italien. Hon låg på stranden. Klockan är snart 19.00.

Här är det knappt 10 grader men ligg där du med solisar och balansera en espresso på magen. Njut du och doppa fötterna i Medelhavet så ska jag vrida på elementen och rota fram min fleecetröja.

Perfekt. Min kväll är räddad.

 

5 Responses to “riktig avundsjuka”

  1. det borde vara förbjudet att säga sånt till folk i Sverige. (men det är ju så skoj när man själv är i ett varmt land 😉 Ha en fin kväll – kraaam!

  2. Lotta Says:

    Gud så äckligt. Skönt at slippa det, jag tycker fleecetröjor är störtsköna.

  3. ms40plus Says:

    Hedgehog-Sara: Jätteroligt för henne. Mindre kul för mig för jag ville vara där … 😦

    Lotta: Jag VET! Älskar min mögliga fleece. Not.

  4. tebasile Says:

    faar jag beraetta att jag aer lite smaaroed i ansiktet pga foer mycket sol och bad idag? (som straff har min dator doett och funkar endast med linux paa an CD… vilket gor att jag inte har svenskt tangentbord och en dator som inte minns naagot…)

  5. ms40plus Says:

    teabsile: Nääääeeeee det får du inte! Nästan rätt åt dig tycker jag 😉


Kommentera

