Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

spaning på stan augusti 31, 2007

Filed under: inget särskilt,singelträsket,utsläppt — Christina @ 2:14 e m

Om jag nu skulle gå ut en kväll. Vart går jag då?

Har en känsla av att det finns ställen och ställen. Alltså vart går man om man är 40+ och vill spana lite?

 

2 Responses to “spaning på stan”

  1. Lotta Says:

    Tyvärr behöver jag också veta och vi bor inte i samma stad! Jag samlar mig för att gå ut i slutet av oktober… Är Harrys ett ställe???

  2. ms40plus Says:

    Lotta: Harrys låter bra. Eller också kommer du hit. Så går vi på Harrys.


Kommentera

