Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Bättre än inget september 2, 2007

Filed under: singelträsket,utsläppt — Christina @ 9:41 f m

Det var himla kul. Och jag flirtade faktiskt. Och nästan dansade. När klockan slog tolv blev jag en pumpa.

Men det var roligt så länge det varade. Dit vill jag tillbaka.

 

6 Responses to “Bättre än inget”

  1. tebasile Says:

    men vad kul!! borjan pa nya helgtraditioner kanske? och nasta gang kanske du dansar pa riktigt – otroligt bra far rumpa och mage 😛

  2. ms40plus Says:

    tebasile: Jag vet 😉
    Hoppas också det blir lite ny helgtradition.

  3. L8 Says:

    Dansa. Nästan. Hur gör man då?? Rör sig lite försiktigt vid sidan av dansgolvet?

    Men huvudsaken var ju att du hade kul!

  4. ms40plus Says:

    L8: Just så. Lite vid sidan 😉

    Tricky: GH 😛

  5. Tricky Says:

    Dit hänger jag gärna på !!


Kommentera

