Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

inte vad som helst september 2, 2007

Filed under: singelträsket — Christina @ 12:47 e m

”Är en ”helt vanlig kille” på 42 år och har en fru som jag älskar. Dock saknas en viktig del i vårt äktenskap… sex.  Självklart hoppas jag att vi skall ”få fart” på det igen, men just nu känner jag ett behov av att få uppleva lite romans, kroppslig närhet och passion. Du skall känna som jag och vilja träffas under diskreta förhållanden, helt förutsättningslöst. Jag vill kunna lita på dig och känna att vi gör detta på samma villkor. Jag är inte intresserad av att springa runt bland massa olika utan vill finna EN älskarinna. Du skall vara fräsch och mån om ditt yttre.”

Meddelande i min inkorg som bara gör mig låg och sur och arg och … ledsen.

 

11 Responses to “inte vad som helst”

  1. L8 Says:

    Näää!!! Kan du inte skicka en liten (minst!)stinkbomb till honom.

    Kom inte på något bättre just nu…

  2. Lotta Says:

    Usch sådana fick jag med. Hur tänker dom?

  3. Tricky Says:

    Jag har fått massor av såna, ett tag samlade jag på texterna i en wordfil för att ev publicera vid tillfälle men du hann före….*L*.
    Det är tyvärr skrämmande vanligt.

  4. ms40plus Says:

    L8: Nog det bästa alternativet …

    Lotta: Lite sorgligt är det …

    Tricky: Mmmm … jo, jag har sett några till.

  5. smyg Says:

    Fast EN sak får du sätta upp på hans pluskonto: han hymlar inte.

  6. ms40plus Says:

    smyg: Haha! Näe … om man ska se det positiva i saken så ger jag dig rätt 😉

  7. Tricky Says:

    Men det säger också något om vår tid tycker jag.
    Detta att fler och fler öppet (nåja) deklarerar att ”jag älskar min fru MEN….”.
    Det har liksom blivit lite accepterat.

    Och jag har alltså världens sämsta minne eftersom jag inte ens kom ihåg att jag faktiskt skrev ett inlägg om det för läääänge sen (min ursäkt).
    http://tricky-pretty.blogspot.com/2007/01/gifta-mn-p-ntet.html

  8. nilla Says:

    hmmm vaddå ”helt vanlig kille”, skulle inte tro det.
    Tänk om han vore man nog, att ta tag i det som är problemet, inte att springa runt med andra gifta kvinnor.
    Ge mig hans nummer så jag får ringa och läsa lusen av honom….ggrrrr…..

  9. Tricky Says:

    Tyvärr nilla så kan jag göra dig aningen desillusionerad och faktiskt berätta att det är oerhört ”vanligt” därmed menar inte jag att det är ok men vanligt, ja tyvärr.

  10. ms40plus Says:

    Tricky: *L* … du och jag har ju samma lika … vi kanske skulle ta den där fikan snart 😉

    nilla: Såg det här i Expressen idag 😛
    http://orebro.expressen.se/Nyheter/1.824193/mitt-sexbehov-ar-for-stort-for-att-jag-ska-vara-trogen

  11. Carolina Says:

    Jag minns en nästan jämnårig tjej som gick i samma skola som jag. Hon hade liksom en skruv lös tyckte vi, dvs jag och min bästis. Hon kunde hitta på vad som helst för att få uppmärksamhet. T ex pruttade hon i en glasburk och satte på locket. Vid ett senare tillfälle tog hon av locket under näsan på någon och sa ”lukta på det här”.

    Kanske finns det faktiskt användning för just den här burkmetoden i det här fallet!? Jag trodde länge att det bara var en helt obrukbar skitmetod påhittad av en väldigt osäker liten tjej.


Kommentera

