Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

eller inte september 3, 2007

Filed under: ett kap - allvarligt!,inget särskilt,singelträsket — Christina @ 4:34 e m

”Söker likasinnad kvinna med öppet sinne och stora bröst, om F-kupa uteblivit hör inte av dig jag är inte intresserad……om du inte är ironisk lagd hör inte av dig……om du inte är intresserad hör inte av dig.”

Det där ska vara som typ ett skämt va?

 

9 Responses to “eller inte”

  1. Lotta Says:

    Var inte så säker. Det finns många konstiga typer därute… Jag har inte upphört att förvånas. Och jag tycker jag har läst hur många ”annonser” som helst.

  2. Tricky Says:

    hahaha….ärligt talat jag är väl skruvad men såna killar kan jag absolut börja prata med bara för att de verkar rätt roliga faktiskt. Givetvis under förutsättning att jag tror att det är ett skämt…

  3. ms40plus Says:

    Lotta: Det är nog jag som är mossig 😛

    Tricky: …. det är nog jag som är mossig 😛

  4. Lotta Says:

    Då ingår vi i samma mossiga gäng 😉

  5. Athena Says:

    Ha ha ha, vilken jädra tönt. Och vad har han själv att bidraga med då. Undrar man….

  6. Tricky Says:

    Men är det bara jag som ser hur han driver med alltihop….jag tror han är en ganska intressant person faktiskt.

  7. Smul Says:

    Well, undrar vad som händer om kvinnor lägger in motsvarande annons. Jag lovar att de får svar som ”jag har visserligen inte xx lång men jag är en jäkel på att…” eller ”det är inte storleken…” .KAnske ska lägga in en fejk bara för att se, kan vara roligt en tråkig fredag kanske. 😉

  8. Lotta Says:

    Det finns de på dejtingsajten som heter sådant som:
    Välutrustad
    Stor&Busig
    Jourhavande6
    Stolle (tro mig han SER ut som en sådan)
    Faller tjejer verkligen för sådana nick?

  9. ms40plus Says:

    Tricky och alla … jo. Han måste skämta. Det var nog bara Tricky som såg det 😛


Kommentera

