Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

påminn mig inte september 3, 2007

Filed under: inget särskilt,singelträsket,Uncategorized — Christina @ 10:54 f m

Jag gillar inte att få mail från dejtingsajterna: ”Hej hej xxx, nu saknar vi dig så väldigt himla mycket och undrar varför du inte har loggat in på så länge. Har du hittat kärleken kanske? Om inte så finns det 1000-tals singlar som bara väntar på ett meddelande från DIG. Ta chansen och hitta ditt livs kärlek, klicka här.”

NEJ DET HAR JAG INTE. JAG HAR INTE HITTAT EN ENDA KÄRLEK. Ska jag svara nästa gång. Och skriva att jag föredrar myndighetston i dessa utskick:

”Vänligen logga in här. Har du loggat in de senaste dagarna och ändå får det här välskrivna mailet ber vi dig bortse från denna irriterande påminnelse om att du fortfarande inte hittat en karl.”

 

One Response to “påminn mig inte”


Kommentera

