Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

en miss september 4, 2007

Filed under: ett kap - allvarligt!,inget särskilt,singelträsket,utsläppt — Christina @ 7:17 e m

Om jag hade lagt mig som avsvimmad bredvid Persbrandt idag hade han räddat mig då? Som typ skakat om mig, lyft upp mig, skrikit hjälp hon dör, strukit håret från min svettiga panna? Eller är det lite taskigt att utsätta honom för såna frestelser? Eller va f. Jag skulle ha gjort det.

Jag skulle ha svimmat i ceasarsalladen.

Herr Malmsjö som satt bredvid skulle offrat sig. Han är nog en riktig gentleman.

Och man får ta vad man får.

Om man nu kunde förmått sig till att svimma i spenaten.

 

9 Responses to “en miss”

  1. nilla Says:

    Jäklars då, en liten svimning hade du ju kunnat kosta på dig 🙂 Kan ser hur Persbrandt svingar fram bland stolarna för att ta hand om den vackra kvinnan som så (o)lägligt råkat svimma rakt ner i salladen.
    Nästa gång…då vet du precis hur du ska göra.

  2. Athena Says:

    Tur att jag inte var där. Det hade nog sett konstigt ut med två 40+ avsvimmade i varsin Cecarsallad…

  3. L8 Says:

    Men inte är det väl en Persbrandt du ska ha?!

    Okej, du kunde ju ha roat dig en dag med honom, efter att ha vaknat till igen:-)

  4. Lotta Says:

    Herr Malmsjö hade blivit skitförbannad för att du drog uppmärksamheten ifrån honom. Persbrandt hade förmodligen skakat loss vartenda revben i kroppen på dig. Man har ju sett hur förbannad han blir i Becks…

  5. ms40plus Says:

    nilla: Ja VISST hade han väl gjort det!?

    Athena: Hahaha! Liiite märkligt kanske 😉

    L8: Näe. Inte en Persbrandt. Men som sagt. Lite kan man ju drömma 😉

    Lotta: Haha!! Näääeeee … inte då …?

  6. My Says:

    Hade gjort det absolut! Svimmat alltså…;)

  7. ms40plus Says:

    My: Mmmm … jag borde nog gjort det 😛

  8. nettan Says:

    självklart hade man ”kastat” sig i salladen. om inte hans knä var upptaget hade man väl hellre slängt sig där förstås. haha!

  9. ms40plus Says:

    nettan: Jag vet … jag SKULLE gjort det 😛


Kommentera

