Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Hjälp? september 5, 2007

Filed under: ett kap - allvarligt!,mindre smart,singelträsket — Christina @ 9:18 f m

Okej.

En dejtingsajtkille är just nu på väg hem till mig. Jag har sagt till väninnan att hon ska ringa om 40 minuter. Svarar jag inte då … kommer hon in och räddar mig.

HJÄLP.

 

3 Responses to “Hjälp?”

  1. Rosa Says:

    HEM? Men! Åååååååh!

  2. Carolina Says:

    Du kanske kan ropa på Persbrant eller Malmsjö för hjälp nu när ni nästan är salladsbundis! Då kanske de rusar till din räddning. Eller flyger som måsar kanske…

    Njae, det är nog bra att ha väninnan i beredskap ändå förresten.

    ; )

  3. Isabelle Says:

    Hjälp. Säger jag med. Och så lycka till förståss 😉


Kommentera

