Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Konsekvenser september 5, 2007

Filed under: inget särskilt,kroppsarbete,mindre smart,väldigt hälsosamt — Christina @ 8:51 e m

Ostbågar + proppmätt = 1 timmes PW.

Imorgon. Kl. 0600.

Om ni ser ms40plus blogga mellan 06 och 07 imorgon bitti är det inte jag.

Om ni ser en osminkad, oduschad 40+ kvinna i säckiga träningskläder och mörka solisar som stampar runt i byn mellan 06 och 07 då är det nog jag.

Nu. Just nu. Ångrar jag ostbågarna.

 

4 Responses to “Konsekvenser”

  1. tebasile Says:

    hihi, jag borde ocksa ut och stampa runt lite… der blev akta schweizist fondue igar – vi var 6 tjejer som satt och doppade brod i smalt ost… bara brod och smalt ost (och von da…) med andra ord…det ar varre an ostbagar sa du kan vara lugn! 😛

  2. Lotta Says:

    Man ska inte ångra ostbågar eller chips. Bara komma ihåg före nästa gång… 😉

  3. ms40plus Says:

    tebasile: Haha! Då är jag inte värst 😉

    Lotta: Men det funkar inte för mig 😛

  4. Lotta Says:

    Inte för mig heller… 😉


Kommentera

