Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

upp med hakan september 5, 2007

Filed under: inget särskilt — Christina @ 6:37 e m

Tänk att ostbågar tröstar så himla bra 😉

 

6 Responses to “upp med hakan”

  1. Lotta Says:

    Japp! Och Estrellas extra tunna potatischips… ICKE lightvarianten!

  2. ms40plus Says:

    Lotta: Å. Kör du med dom? Jag kör OLW´s Crunchy. Aint nothing better 😛

  3. Rosa Says:

    Synd bara att dom där bågarna luktar såååå illa. 🙂

  4. ms40plus Says:

    Rosa: Jag VET! Vidrigt! Men gud vad dom är krispigt goda … och jag har precis satt i mig en hel påse. Pfglähk 😛

  5. nilla Says:

    Ostbågar är gott, men prova estrellas pepparchips, livsfarligt goda är dom 🙂
    Annars sätter jag lätt i mig en påse less fat ostbågar, dom är lite krispigare och ännu mer farligt goda.
    Kram

  6. ms40plus Says:

    nilla: less fat och farligt goda? Måste jag testa!


Kommentera

