Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Yttepyttelitesmart september 5, 2007

Filed under: mindre smart,singelträsket — Christina @ 12:54 e m

Alltså verkligen. Mindre smart. Jättemycketmindre skitlite smart. Och han var faktiskt inte ens vare sig snygg eller någon som slog undan mina fötter så till den grad att jag behövde vara så lite smart.

Apa.

Nu ska jag oja mig över hur osmart jag är en liten stund och sedan ska jag bli jättesmart igen.

 

5 Responses to “Yttepyttelitesmart”

  1. Rosa Says:

    Men det var bara en kyss,,, skit i det nu!

    Du är smart, världens smartaste!

  2. ms40plus Says:

    Rosa: Japp. På väg att bli smartare. Tack vare en kram jag fick av en vän 😉

  3. Visst blir man smart himla snabbt?!

  4. ms40plus Says:

    Camillas lockar: Ruskigt tur att man studsar tillbaka snabbt och genast glömmer allt som var osmart.

  5. smyg Says:

    Det är när man säger att man har varit dum som man för en gångs skull inte vill ha medhåll. Eller hur?


Kommentera

