Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Ja tack! september 6, 2007

Filed under: inget särskilt,singelträsket — Christina @ 10:33 f m

Snälla någon. Jag lovar att köpa bums.

” … och navigatorn viskade i örat: ”gå rakt fram … om tolv meter sväng in mot kaffebordet … undvik den långe mannen vid kortändan (kamrerstyp) … tala med kvinnan vid pumptermosen (allt utom golf) … om fem minuter byt till killen i kepsen …”

Uppfinn den.

Någon?

Hur svårt kan det vara?

Jag lovar att du blir miljonär.

 

2 Responses to “Ja tack!”

  1. avgrundsdjup Says:

    Ja, eller hur – hur svårt kan det vara?? När jag börjar tro på reinkarnation vill jag återfödas med den uppgraderade versionen.

  2. avgrundsdjup Says:

    Eller hur – hur svårt kan det vara. Undrar jag också. Som jag skulle ha behövt den om jag ser bakåt. Men kanske med lite grövre inställning – inte detaljstyrning av firmafesten, utan snarare ”undvik att gifta dig med X”, ”vad du gör gå inte till sängs med Y”…


Kommentera

