Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

näe, det passar inte alls nu september 8, 2007

Filed under: Uncategorized — Christina @ 5:30 e m

ms40plus har attans mycket att stå i. Och då … DÅ minsann … ringer dom. Både den ena och den andre.

Inte att jag har tid. Någonstans.

Kyssmannen som var här hemma blev sur.  Men var det då, sa jag för jag ångrar redan kyssen.

Som sagt. Jag har annat att tänka på nu.

 

10 Responses to “näe, det passar inte alls nu”

  1. Tricky Says:

    Blir dom sura så lätt så går dom bort direkt.
    Känner igen det där f-b surandet, jaha så då blir det ingen mer dejt då, för vem vill träffa nån suring igen ?
    Tror dom att det funkar att sura eller ?
    Tvärdumt.
    Kan vara bra att komma ihåg också, så man inte gör likadant själv vid tillfälle.

  2. L8 Says:

    Äsch, sätt dom i lite arbete, så dom får visa vad dom går för. Städa ”övervåningen” kanske:-)

  3. ms40plus Says:

    Tricky: Jamen visst är det nästan som man brukar säga att vi tjejer gör ibland 😉 … inte så tilldragande faktiskt 😛

    L8: Jamen vilken strålande idé!! Jag tror att kyssmannen kan passa på min vind 😛

  4. Tricky Says:

    Hmm jag tyckte jag kommenterade här, har den försvunnit, ska jag ta risken att skriva samma sak igen och sen framstå precis som den förvirrade människa jag är men helst inte vill kännas vid ??

    Skrev nåt om att surar dom så får dom ingen ny dejt, vad tror dom ?
    Att vi vill ha suringar?
    Har haft några såna jag med, jaha så då strök vi dig också då tänker jag då.
    Kan vara bra att minnas den känslan också så man inte gör samma sak själv.

  5. Tricky Says:

    Men….jag visste det….NU ser jag minsann min första kommentar….så dax nu, jag blir galen…*S*

  6. Lotta Says:

    Wowe! Surar de eller blir plötsligt förnärmade eller upprörda över i våra ögon konstiga saker ska man springa utav helvete. Lita på vibbarna! Det försöker jag lära mig… 😉

  7. Rosa Says:

    Vi måste prata om det här. Åker till Tyskland på tisdag, ge mig 5 min innan dess. Ord i mitt öra.

  8. Rosa Says:

    Ska på födelsedagsmiddag kl 1930, så innan dess eller seeeent ikväll.

  9. Tricky Says:

    Alltså jag vet jag vet ibland passar det liksom inte men släng in nån liten snabbdejt nu så du får en liten energikick.
    Och gör som jag, ett glas vin på nån mysig bar när mörkret lagt sig och alla blir vackra….*L*

  10. Lotta Says:

    En fd kollega sa: jag söp honom full… 😉


Kommentera

