Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Sleeping beauty september 14, 2007

Filed under: ett kap - allvarligt!,mindre smart,singelträsket — Christina @ 4:43 e m

Kyssmannen ringer igen. Säger sitt namn och jag tror det är flyttgubben som ringer. Ingen koppling till annat just nu.

Kyssmannen tjatar. Men kom igen nu gumman … du vet att du vill … varför kan vi inte ses? Därför att jag inte vill.

Men jag trodde jag väckte dig lite hörru stumpan haha hmmm (med sammetsröst och mycket flås) … Nej tack, sa jag artigt, men om det nu skulle vara så att du väckte mig för någon minut så har jag i så fall somnat om. 

 

7 Responses to “Sleeping beauty”

  1. Tricky Says:

    Utvärdering av kyssmannen (enligt Trickys egen enkla lilla utvärderingsmall…*S*).
    ”Gumman”, t o m ”lilla gumman” är helt ok för mig, det är lite gulligt men ”Stumpan”, nej nej nej det går bort, det känns lite ”klapp på huvudet”.
    Så NEJ !!

  2. Smul Says:

    Akta dig för honom, han låter lite läskig!

  3. avgrundsdjup Says:

    Instämmer i sågningen av ”Stumpan”. Du förtjänar bättre.

  4. Tricky Says:

    Hmm synd att du är upptagen i helgen för nu ska vi göra stan….och vi har värsta listan över alla ställen vi ska hinna med.
    För att inte tala om alla dejter vi liksom planerat in på vägen…hahaha..det kan bli hur kul som helst eller så exploderar det nånstans.

  5. Jag sågar också kyssmannen. Sov vidare!

  6. L8 Says:

    Hmm, undrar om jag kan skriva här?? För i inlägget ovan går det inte…

  7. […] först springer jag på mannen jag absolut inte vill springa på. Ännu mindre ta […]


Kommentera

