Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Märkligt oktober 10, 2007

Filed under: inget särskilt — Christina @ 11:53 f m

Ms40plus har flyttat till ny adress. Väldigt annorlunda kan man säga.  Igår log tre män åt mig. Vid tre olika tillfällen.

Jag satt på en bar helt ensam. Och kände mig inte ett dugg ensam.

Mycket märklig känsla. Den trivs jag med.

 

6 Responses to “Märkligt”

  1. saravillfara Says:

    Låter som du hamnat rätt med andra ord!
    Att få ett vänligt leende kan skingra även de tätaste molnen. Man borde vara bättre på att le åt varandra!
    *ler stort mot dig* Kram!!

  2. L8 Says:

    Vad härligt det låter! Hoppas det blir en bra fortsättning på detta:-) Verkar ju lovande.

    Kul att se dig här igen, förresten…

  3. L8 Says:

    Vad härligt, verkar ju lovande för fortsättningen!

    Kul att se dig här igen förresten:-)

  4. L8 Says:

    Hmm, igår kunde jag inte skriva något. Jo, skriva kunde jag, men inte få iväg det. Undrar hur det går idag?

  5. L8 Says:

    Ojdå, mina inlägg verkar ha ramlat in lite i efterhand. Tog väl en omväg där i cyberrymden. Undrar var dom varit och hälsat på??


Kommentera

