Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Ingen glöd oktober 15, 2007

Filed under: inget särskilt,kroppsarbete — Christina @ 2:32 e m
Tags: , ,

När jag ringer till comhem och säger att jag inte behöver en tekniker för att jag lycktas koppla ihop hela skiten helt själv … då säger killen i andra änden: Jaha.

Jamen herregud! F-ör-s-t-å-r  inte du vilket jobb det var att få ihop det och hur totalt j*la outstanding jag är som lyckades och att jag hoppade kaninhopp i hela lägenheten när det funkade?!

Och så säger du bara j-a-h-a.

Skitföretag.

 

One Response to “Ingen glöd”


Kommentera

