Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Hellre full på landet då eller? oktober 16, 2007

Filed under: inget särskilt,mindre smart,utsläppt — Christina @ 6:35 e m

En fantastisk eftermiddag i stan. Nästan vårluft. Med sol som värmer.

Snabbfixar och rättar till mig och kollar spegeln. Japp. Jag ser ut som en stanare.

Ut och promenerar och börjar leta efter en uteservering för jag ska ha ett glas vin på en gata i stan. I solen.

Men man får inte dricka vin i solen en ljum hösteftermiddag! Det är förbjudet. Va f*n?! Nä nu blev jag jättesur.

Det här var ingen bra stad alls. I mitt hus på landet kunde jag dricka vin i solen när jag ville.

So … what´s the difference mr poliskonstapel?

 

4 Responses to “Hellre full på landet då eller?”

  1. Monica Says:

    *låter inge bra * 🙂 Men så är det ju, regler är nått man är bra på att följa här i storstan :O

  2. Ms.Take Says:

    Vad, varför får man inte det? Det var det dummaste jag hört!

  3. L8 Says:

    VA? Får man inte? Det tycker jag att du ska få bestämma själv! Vem är det som kommer med så dumma förbud? Eller är de rädda att du inte ska klara av storstadslivet:-)

  4. ms40plus Says:

    Monica: Men näe. Då blir jag galen. På sånt i alla fall 😉

    MsTake: Jojomensan. Här går tillståndet ut den 15 oktober. Idioter.

    L8: Nix. Så är det. Någon j*la myndighet har bestämt. Om inte krogen betalar ett svindyrt tillstånd som räcker över vintern. Som började för två dagar sedan.


Kommentera

