Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Ute eller inte oktober 17, 2007

Filed under: inget särskilt,mindre smart,utsläppt — Christina @ 5:32 e m

Här i staden får vi inte sitta ute efter den 15 oktober. Då har det bestämts att sommaruteserveringstillståndet dras bort, försvinner, går ut, puts väck, rivs mitt itu. Och bäva den krögare som vågar trotsa detta.

Nu har jag hittat tre krogar i staden som har vinteruteserveringstillstånd. Som börjar gälla den 15 oktober. Då har någon idiot bestämt att det är vinter.

Runt 18-tiden var det 15 grader. Precis i början av vintern alltså.

Men jag satt ute. För East har vinteruteserveringstillstånd. Och jag tog ett glas vin. Under klarblå himmel.

Ha!

 

One Response to “Ute eller inte”

  1. Tricky Says:

    Men vi kunde ju ha tagit ett glas ihop !!

    Jag var på middagsdejt på East igår kväll ju.


Kommentera

