Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Planlös oktober 19, 2007

Filed under: inget särskilt,singelträsket,utsläppt — Christina @ 11:06 f m
Tags: , , ,

Jag ska gärna vara borta från lägenheten ikväll.

En fredagkväll skulle behöva bli utekväll.

Mitt i stan.

Jag är gärna borta så att ungdomarna kan få pussa på varandra obehindrat.

Men vart i h ska jag gå?

Inte kan jag irra planlöst, kutryggig av alla alternativ på krogar som plötsligt ligger för mina fötter. Jag måste ha en plan.

Någon som har en som jag kan kopiera?

 

2 Responses to “Planlös”

  1. Rosa Says:

    Ring ”Frugan”, hon kan tipsa!

  2. Frugan Says:

    Oki då kör vi;
    För skön avslappnat barhäng som blir vildare ju senare kvällen blir inkl spontandans och schlager:
    Cliff Barnes
    För lite vuxenafterwork, kika på mediakändisar:
    Sturehof
    För ”innebarhäng”:
    Hotell Anglais lobby
    För riktigt goda drinkar:
    Gondolen

    En sak bara, om du (by your self) skulle hitta den optimala baren med massa snygga killar, återkoppla till mig snarast.

    Tjing


Kommentera

