Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Träsk-update oktober 20, 2007

Filed under: Uncategorized — Christina @ 4:22 e m
Tags: , , ,

Borta från dejting- och singelträsket på nätet ett tag.

Inte mycket att ha i inkorgen om jag ska vara ärlig.

Men där fanns ju förstås Magrutan som såg riktigt bra ut.

Och mannen som skrev ”kramiz”. Är inte det sån´t man ser i modebloggar och i tonårschattar …?

Och herregud. Man kan ju bli lite lätt förolämpad när kriteriet är max 40 år i vissa profiler. Ska jag ljuga om min ålder … hmmm … desperat? Verkligen inte.

Flirtar från han som kallar sig ”ettkapallvarligt” och han som har som alias ”allanamnvarupptagna”. Kreativt.

Och så förstås den gifta mannen: ” … hoppas hitta en gift (!) älskarinna som jag kan träffa regelbundet. Jag är en 38-årig gift man i Stockholm, som har två barn och en mycket vacker och skön hustru, som jag har ett mycket bra liv med – men vi är på helt olika nivå vad gäller hur ofta man ska ha sex och vad man då vill uppleva.”

Undrar vem jag ska tycka synd om. Honom. Eller hans fru.

 

8 Responses to “Träsk-update”

  1. Tant Rasch Says:

    ha ha ja äre inte så att det borde vara bäst-före-datum på folk på de där datesajterna? Jag menar, har dom inte träffat på sitt livs kärlek på högst en månad efter att ha suttit uppkopplad 24/7 är de nog härskna, tror du inte? 😉 Näe, kicka igång lööövet IRL – det är grejer det *skrattar gott*

  2. ms40plus Says:

    Tant Rasch: Hej 😀 Jamen jag ska nog det … måste bara hitta ngn att kicka igång det med. Härdar ut i singelträsket på nätet tills dess att dom kastar ut mig för att jag inte vill betala mer 😛

  3. Tricky Says:

    Hmm tror vi är på samma sajt….hahaha…vi kanske ska jämföra lite, kände igen ett av nicken.

    Jag tycker på ett sätt att din fråga om vem man ska tycka synd är lite berättigad. Visst är det lätt att raljera och göra sig lustig över gifta män på nätet men å andra sidan finns det faktiskt ganska många människor som lever ganska tragiska liv.
    Självklart är det en fråga om värderingar men jag tycker inte alltid att det är svart eller vitt.

  4. ms40plus Says:

    Tricky: Just så … 😉

  5. Tant Rasch Says:

    Bara så du vet så blev jag inspirerad.
    Numera håller jag bloggbröllop så man slipper ha dåligt samvete för att snuska på med en massa cybersex med trevliga människor… 😉 http://lenerasch.wordpress.com/2007/10/21/bloggbrollop-till-salu/

  6. blondie60 Says:

    Vilken rolig blogg du har 🙂 hinner bara inte läsa allt nu… men återkommer.
    BTW så hittade jag min sambo på SprayDate efter en vecka 🙂

  7. ms40plus Says:

    Tant Rasch: Hahahaha!

    blondie60: So tell me. Vad gör jag för fel 😛

  8. pinglan Says:

    Ja du, jag vet inte vad du gör för fel 😉 Det ända som gäller är att vara sig själv, inte ljuga 😉 det får man äta up senare. Min sambo (som nätdejtade länge) var ett par gånger på singelträffar. Kankse nått?


Kommentera

