Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

En bra start på dagen oktober 22, 2007

Filed under: inget särskilt — Christina @ 7:15 f m

Café-killen vispar ihop en varm choklad till dottern.

”Jaha och vad ska syrran ha då?”

”Hon är i skolan redan.” sa ms40plus

Då ler han så varmt och säger att ”jamen jag undrade ju vad du ville ha” …

Så ska en måndag börja.

 

10 Responses to “En bra start på dagen”

  1. Rosa Says:

    *djuuuup suck*
    Hahahahaa!
    Å du föll som en fura så klart!! Låt mig gissa, stående morgon-choklad-beställning!?? 😉

  2. ms40plus Says:

    Rosa: U need to ask .. 😉

  3. Monica Says:

    du lever på den ännu va ?
    *nyfiken* på va dottern tyckte hahaha 😉

  4. Anneli Says:

    Jag har snubblat in på din blogg och tänkte säga hej!
    Underbart sätt att få sin morgon serverad på! ;O))

    Jag önskar dig en trevlig måndagkväll!

    Må gott
    Anneli

  5. ms40plus Says:

    Monica: Haha. Hon tyckte det var störtlöjligt ..

    Anneli: Hej 🙂 Detsamma till dig 🙂

  6. Isabelle Says:

    Haha, underbart. Bara att suga åt dig. Och bli stamkund 😉

  7. Lox Says:

    Härligt. 🙂

  8. Ja tack, så ska morgonen börja 😀

  9. Galedia Says:

    Fler sådana mornar till kvinnorna!

    Borde inte män få gå ”how-to-make-a-womans-day-kurser”?

  10. ms40plus Says:

    Isabelle: Ja gud vad jag ränner där nu 😛

    LoX: Jag veeet …

    Camillas lockar: Ja absolut! Varenda dag!

    Galeida: Obligatoriskt. Borde det vara. TÄNK vad mycket krut dom skulle spara. Jag lever ju lite på det där fortfarande haha!


Kommentera

