Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Ökar 200% oktober 22, 2007

Två män i min lägenhet är en ökning med 200%. Och dom var här i flera timmar.

Affe satte upp mina tv-apparater. Tog 550:- för att göra jobbet. Det tog 3 timmar.

Rickard sa att han inte hade alla grejer. Så han kommer tillbaka på fredag och drar nya antennkablar.

Båda hittade på grannar.se.

Herregud, jag hittar fler och mer tillgängliga karlar där än på dejtingsajterna. Affe var här på två timmar.

Jag kanske ligger ute på fel internetsida.

 

2 Responses to “Ökar 200%”

  1. Monica Says:

    hahahaha du gör nog det…
    Men va billiga dom va … bra deal, kul att han kommer tillbaka hihihi kanske bara en ursäkt

  2. […] Sparat under: inget särskilt, mindre smart — ms40plus @ 10:13 am Nu fattade jag varför Affe var så […]


Kommentera

