Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

500 spänn för en krater oktober 23, 2007

Filed under: inget särskilt,mindre smart — Christina @ 10:13 f m

Nu fattade jag varför Affe var så billig.

Han har borrat genom väggen.

Mitt sovrum har nu tre kratrar strax ovanför min huvudkudde.

Å vad jag borde blivit hantverkare istället.

 

3 Responses to “500 spänn för en krater”

  1. Monica Says:

    nääääää, det är inte sant, ta tillbaka han så han får spakla o måla……
    hänger tv på andra sidan?
    kolla upp nu så den håller!!
    *bums*

  2. Panter Says:

    Shit! Undrar om han är kapabel att fixa till det?

  3. ms40plus Says:

    Monica: TV’n på andra sidan väggen har inte ramlat ner. Än.

    Panter: Jag ringer INTE honom igen 😛 En annan kille kommer över på fredag. Keep yr fingers crossed.


Kommentera

