Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Inte en gång till oktober 26, 2007

Filed under: ett kap - allvarligt!,inget särskilt,singelträsket — Christina @ 5:45 e m

Åtta saker jag inte ger en andra chans. Utmaningen hittade jag här.

1. Singelträffar på lokal. Ärligt talat … det är i stort sett alltid 85% tjejer. Jag träffar nya kompisar men knappast en karl.

2. Match.com. För många mail som erbjuder erotisk massage. Nej tack.

3. Killar på nätdejting som har foto från den tiden då de var unga, smala och mindre tunnhåriga. Ärlighet uppskattas. Pls.

4. Dejtingsajter överhuvudtaget. När min prenumeration går ut ska jag spara pengarna och köpa något snyggt till mig själv istället. Jag? Bitter? Nejdå.

5. Horoskop.

6. Bjuda hem en man jag aldrig träffat bara för att han låter så snäll i telefonen. Åååh vad trött jag kan bli på mig själv!

7. Matchmaking av kompisen för jättelänge sedan som inte känner mig längre.

8. Running dinner. Gjorde ett allvarligt försök men icke. Där dinerar bara par och chansen att träffa en karl minskade.

 

2 Responses to “Inte en gång till”

  1. Lotta Says:

    Instämmer i allt. Fullständigt meningslöst. Och motbjudande. Får väl hänga på ICA och se om Costas är flirtbar… 😉

  2. ms40plus Says:

    Lotta: Goodmorning 😉 Jaaaa … frågan är bara vilken ica butik han håller till på. Jag kollar här … och säger till isf 😀


Kommentera

