Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Köttbullarna anfaller november 6, 2007

Vad är det dom håller på med? Vilken idiot har skapat McDonalds nya reklam?

Jag sitter i lugn och ro i soffan. Har tänt ljus och kopplat av.

Plötsligt blir tv-rutan mörk och en mystisk mansröst säger att moooaaahaaa i begynnelsen var det en hamburgare och nu … nu … NU … NUUU är det en köttbulle!

Och så förvandlas den ibland så goda hamburgaren som är upplyst med spotlights och allt till en stor jävla köttbulle som rullar emot mig i rutan och som kommer i så´n närbild att jag ser kötttbullens porer.

Aldrig i livet att jag är sugen på vare sig hamburgare eller köttbullar nu.

Vad vill dom med reklamfilmen? Att jag ska kräkas? 

 

One Response to “Köttbullarna anfaller”

  1. bloggholic Says:

    hahah hujedamej, den har jag inte sett, är för bissy med att kommentera hahaha


Kommentera

