Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Fel miljonär november 9, 2007

Filed under: Uncategorized — Christina @ 8:21 e m

Jag är faktiskt skitarg nu.

Jag har sagt nej till en m-i-l-j-o-n-ä-r.

Det gick bara inte. Han var ingenting att ha. Inte nå´t. Fel allt. ALLT.

Men f*n i hälsingland vad mycket pengar han hade. Och ett eget plan och en lägenhet i New York och ett hus i Monaco och fyrtisjutton företag.

Nu är jag lite stolt över mig själv. Men j*ligt förbannad.

Han KUNDE ju varit snygg och trevlig och rar och intelligent.

Eller är det att begära för mycket?

 

3 Responses to “Fel miljonär”

  1. Lotta Says:

    Det är alltid nåt eller hur? Ska träffa en som verkar toppen imorgon. Undrar vad som är fel… Och NEJ vi har INTE för höga krav! 😉

  2. Isabelle Says:

    Det är med män som med lägenheter har jag hört nån gång.
    Har de balkong, så har de inte öppen spis, och har de öppen spis så har de inte badkar. 🙂

  3. ms40plus Says:

    Lotta: Nej DET har jag absolut inte 😉

    Isabelle: Haha! Jamen då har jag bara träffat fel so far. Ge mig en balkong och en öppen spis och ett badkar. Så är jag nöjd 😉


Kommentera

