Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Pladask november 11, 2007

En man föll för mig igår.

Och jag följde med i fallet.

Han svimmade, mitt framför mig, mitt i baren, med ölen i handen, rakt ner på golvet.

Möjligen var det för att jag saknar kroppskontakt med män eller också var det bara för att jag brydde mig. Inte många i baren lyfte på ögonbrynen. Snabbt konstaterande att karln var full.

Men det var han inte. Han var så sjuk att ambulansen kom.

Jag satt med honom på golvet och pratade bort en stund. Frågade vad han hette och om han visste vart han var. Inte mer spännande konversation än så.

Jag hoppas han mår bra nu. Om en man ska falla så för mig skulle det vara trevligare om det var av andra orsaker.

 

2 Responses to “Pladask”

  1. bloggholic Says:

    Men va hemskt ! Men han var säkert glad att du såg han ettersom ingen annan 08a såg honom, du har ju ett stort hjärta 😉

  2. Tant Rasch Says:

    Det tar sig för dig, det tar sig. Nu kan det BARA bli bättre!! =)


Kommentera

