Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Kanske – bara kanske november 11, 2007

Filed under: inget särskilt,singelträsket,utsläppt — Christina @ 8:37 f m

Jag hittade honom bara för att jag gick ut igår kväll. Helt väldigt spontant.

Möjligen är han inte intresserad.

Å andra sidan hann han inte prata.

Maybe baby …

 

3 Responses to “Kanske – bara kanske”

  1. Tricky Says:

    Hittade honom ?
    Han från caféet eller ?
    Och vad menar du med att han inte hann prata ?

    Pls snälla, så där kan du inte lämna oss.

    När kommer nästa avsnitt ?

  2. ms40plus Says:

    Jamen det kan jag ju inte skriva här 😉 eller … jo … alltså han kunde inte prata för att han jobbade. Så. Frågan är då om han inte kunde prata så mycket för att han jobbade eller om han inte ville prata för att han inte var intresserad 😛

  3. […] du ha gjort något vid det här laget och till exempel imorse när vi sågs på fiket för jag har träffat dig fyra gånger nu och du pratar och ler så varmt och tittar på mig så länge med dom där […]


Kommentera

