Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Fel väg november 15, 2007

Filed under: ett kap - allvarligt!,inget särskilt,singelträsket — Christina @ 5:58 f m
Tags: , , ,

Så ringde jag igår från bilen för att stämma av det vi bokat upp för konferensen …

… och han sa att det var som om han var förälskad i mig, fast det gick ju inte.

… näe … sa jag, det går ju inte … men jag känner samma sak.

Sedan körde jag vilse.

 

5 Responses to “Fel väg”

  1. Tant Rasch Says:

    Du borde höja kraven. Mitt i allt tar du vad som helst. Jag känner igen en kålsupare när jag ser en nämligen 😉 Det där med vilse är bra. Den som aldrig kör vilse får inte vara med om mycket.

  2. ms40plus Says:

    Men han är ingen kålsupare. Han är egentligen en av de mer ”perfekta” … liksom … och jag är nog lite förälskad i hans själ ..

  3. Lotta Says:

    Är han beredd att ändra sitt liv? Göra slut med släkten? Skilja sig? Barnen? Komma på kant med alla? Om inte så håll i hatten! Var rädd om dig!!!

  4. ms40plus Says:

    Lotta: *L* … även om han skulle vara det sträcker sig nog inte min ”förälskelse” så långt 😉

  5. Tant Rasch Says:

    …så du trodde att jag menade att det var HAN som är kålsuparen?

    😉


Kommentera

