Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Men lägg ner november 16, 2007

Filed under: mindre smart,singelträsket — Christina @ 9:18 e m
Tags: , , , , , ,

Så innerligt trött jag ändå blir på meddelanden som ser ut så här. Även om jag någonstans kan tycka synd om honom. Men nog tycker jag mest synd om frun som inte har en aning (?) om att han inte gärna har så stor lust att vara henne trogen. Med min egen historia anser jag att om karln ska vara ärlig och dra från förhållandet om han inte kan hålla brallorna igenknäppta.

jag är en trevlig man med attraktivt utseende som söker en kvinna som tycker om att bli masserad av starka mjuka händer och gärna med olja. Jag kan lova dig en fantastisk upplevelse. Har även en kul ide om du är intresserad.

Är du intresserad av att veta mer??? 

Yepp. Han är gift och gör ingen större hemlighet av det på sin lilla annons på dejtingsajten. S**t**ö**l.

 

2 Responses to “Men lägg ner”

  1. 2beme Says:

    Åh.. ja, vad ska man säga, det finns fler som han. Sorgligt nog… och konstigt nog låter det bekant, om det är ett kollektivt manstricks, detta med att erbjuda massage, eller om det är av ren slump samme man(??).

    Gillar din blogg.

  2. ms40plus Says:

    2beme: Haha! Ja men det ÄR nog samma karl 😉


Kommentera

