Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Jag vet vem han är nu … december 3, 2007

Filed under: ett kap - allvarligt!,inget särskilt,singelträsket — Christina @ 3:45 e m

hahaherregudochhjälp 🙂

Nu har vi pratat i nästan en timme. Och näe, inte är han från Stockholm heller. Så mycket dialekt kommer inte från den här stan.

Han var nervös. Pratade så att jag nog kunde lagt luren åt sidan och kokat julskinkan under tiden. Men han var väldigt trevlig. Snäll. Mysig.

Myyysig.

Och då får han väl ha en båt som kostar 2 miljoner och en villa mitt i smeten som kostar 10 gånger så mycket dåra. Skit i det.

Han vill flyga hit och träffa mig på söndag.

hahaherregudochhjälp 🙂

 

5 Responses to “Jag vet vem han är nu …”

  1. talibanensmamma Says:

    Du har inte tid på söndag…tror jag…

  2. bloggholic Says:

    oj har du dubbeldeit nu hahaha

  3. Tricky Says:

    Men nu måste jag ju undra, är du med på nån särskild sån där ”fångaenmiljonärsajt”….var och varannan med flygplan och gud vet allt….nää jag är bara avundsjuk ju…

  4. ms40plus Says:

    talibanensmamma: *L* … nähä?

    bloggoholic: Hahahahaha!!

    Tricky: Haha! Ja en SÅN sajt hade jag velat ha men näe, det är ingen sån jag är inne på …

    Greenchili: Mmmm … får se 😛


Kommentera

