Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Tänk om jag kräks? december 6, 2007

Igår ringde han när jag och slagborren stod med (på) huvudet i en garderob som Mona designat.

Idag ringde han mitt i mitt tapetande när jag av misstag hade karvat mig in till skelettet med hjälp av min alldeles nya tapetkniv. Ett snyggt djupt snitt på ett finger. (Kom hit CSI. Här finns blodspår i räta linjer och mitt DNA utsmetat över hela lägenheten.)

Kunde inte prata någon gång. Fick mail istället.

Han kommer på lördag lunch.

Och va F ska vi göra dåra?! Fika i sju timmar?

Tänk om det är åt h*e? Vad gör jag då? Får ett nödsamtal? Vinterkräksjukan?

 

6 Responses to “Tänk om jag kräks?”

  1. Lotta Says:

    Hörrödu! Jag var VÄLDIGT av men idag hade vi en ”dejt”. Jupp. Halleluja. Wish you the same sister… ;D

  2. Greenchili Says:

    ÄR det riktigt, riktigt illa får man ju hoppas att han också tycker det. Det kan eventuellt funka att säga ”Tack för att du tittade förbi” och hinta mot dörren. Är han sådär snuskigt rik har han nog råd att åka hem igen på stört, alternativt ta in på hotell. Men, som sagt, det kan också bli alldeles, alldeles underbaaart =)

  3. Karin Says:

    Haha delikat problem 🙂 Jag skulle ha planerat in något två timmar senare. Måste besiktiga bilen, typ. På en söndag.

  4. ms40plus Says:

    Lotta: Du måste ju skriva meeeeeer!

    Greenchili: Mmmm så kanske det blir. Han SKA bo på hotell. Inte att han kommer hit iaf … och då är det ju – i värsta fall – bara att dra. Om det blir panik 😛

    Karin: JAA! SÅ kan jag ju göra. Och så kan bilbesiktningen ringa och säga att näe, vi kan inte ta emot dig. OM det känns bra vill säga.

  5. Tricky Says:

    Ok här kommer lite ”erfarna” (hahahaha) kommentarer; självklart ska du i förväg bestämma med ngn som ringer dig efter ca en timme och ställer frågor som du kan svara ja eller nej på, dvs i stil med; är det bra, vill du fortsätta träffa honom eller ska jag rycka ut ? Ja du kan nog själv planera det, sen kan det följas upp med ett samtal till efter ytterligare en timme….ja du fattar…*S*

  6. ms40plus Says:

    Tricky: VA?! Okej. Jag fattar. Men … jösses … eehh … jag måste komma på ngn då. Som kan sitta standby och agera kräksjuka … eller nåt.


Kommentera

