Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Nästan klar december 8, 2007

Filed under: inget särskilt — Christina @ 9:44 f m

Jag har sovit gott, förgat bort elaka grå hårstrån, filat naglarna, fixat fötterna och smörjt ansiktet med dyr kräm.

Det var ett tag sedan jag gjorde mig iordning så här.

SÅ då fick jag ju lov att göra allt på en gång.

 

7 Responses to “Nästan klar”

  1. Rosa Says:

    Orolig för dig som alltid. Ni ska väl ses på lokal?
    Önskar som fan att han verkligen är en prins.

  2. bloggholic Says:

    hOPPAS DET ÄR MANNEN ME DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDT;)

  3. Tricky Says:

    ”…fixat fötterna”, ahh det är helt rätt inställning..*S*, go for it !!
    Och är han inte den mannen du hoppas på så har du ju lite kortare startsträcka nästa gång (typ i morgon) färdigfixad som du är kan du ju hugga till på en spontandejt t ex.

  4. Karin Says:

    Vadå? Ska du visa fötterna för karln? :-p

  5. bloggholic Says:

    är du redan hemma? hur gick det nu jag vill veta allt;))

  6. L8 Says:

    Här händer det grejer! Kul!!!

    Och nu får du allt lov att berätta mera! Hur gick det???

    Stor kram

  7. ms40plus Says:

    Rosa & bloggoholic: Tack för önskan men … näe.

    Tricky: Hoppas på en spontandejt istället 😛

    Karin: HAHAHA! Jamen man vet ju aldrig! Och jag är en obotlig optimist 😛

    L8: Jooo … men nääääeee …


Kommentera

