Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Skjut mig december 8, 2007

Filed under: ett kap - allvarligt!,mindre smart,singelträsket,utsläppt — Christina @ 7:52 e m

Jamen asså jag har ju huset dåra däruppe som ligger på jamen herregud vemvet men sist jag kollade så vafan man kan väl få ut en cirka 15miljoner för skiten och sen har jag ju hyreshuset däruppe med en hundratjugo lägenheter och det tickar ju på och vafan nu är vi ju ett jävla bra gäng som ska bygga på värsta tomten och vafan den är ju bäst det finns ingen tomt med det läget och vafan kåkarna kommer ju att gå loss på en sex miljoner styck men det är ju lite för att det är så jävla fint med murad spis och bastu med glastak rakt upp mot jävla himlen vettu och sen vet jag inte vad jag ska göra med jävla båtfan som ju ändå kostat mig runt fem millar men vafan jag får väl se och ungarna har det jävligt tufft i skolan vettu för det snackas ju jävligt mycket i byn och alla vet ju att ungarna liksom är rika så vafan dom har det inte lätt.

OCH SÅ HÖLL DET PÅ I FYRA TIMMAR!

Jag behöver inte prata. Jag behöööööver inte berätta om det som är viktigt för mig och jag behöver inte säga ett ord per timme. Verkligen inte.

Men va F. Jag fick ju inte en minsta syl i något enda väder?!

Men jag fick en sjuh*tes middag med ett gott vin därtill. Och innan det ett glas skumpa. I finaste miljön. Där det drällde in s.k. kändisar som mannen mittemot mig viskade att han nog faktiskt kände. Egentligen.

Med svepskäl värdiga ett barn i söndagsskolan och som hin håle himself hade bleknat av drog jag.

Med små lätta panikslagna steg sprang jag ner mot svea rikes väg, hittade en taxi och sa HEM.

Bästa taxichauffören fick nog veta hur min kväll hade förlöpt. Sa att näe, så kan man inte göra. Var ärlig. Både mot dig själv och honom. Ring och säg som det är.

Hur då? sa jag.

Säg att det inte klickade.

Så det ska jag göra.

Imorgon.

Herregud.

 

14 Responses to “Skjut mig”

  1. Lotta Says:

    Gud! Hur många sådana finns det egentligen?! Jag är spyfärdig och asförbannad här! Vi får börja knyppla istället.

  2. Tebasile Says:

    skjuta dig verkar lite för drastiskt tycker jag. men oj. om han bara hade pratat hela tiden – jag reagerade ju mest på det fruktansvärda språket han använde sig av!!!

  3. talibanensmamma Says:

    Ha ha ha ha ha, alltså inte ha ha ha, som i skadeglatt, utan spontant gapskratt. Förlåt, men jag kissar på mig…

  4. Tricky Says:

    Se det positiva, du har nyfixade fötter ju, du kan dejta en hel vecka nu….*S* och inte minst så har du lärt dig nåt till nästa gång. Det är aldrig helt bortkastat man lär sig man blir bättre på att uppfatta signaler osv. Och efter ett tag är det nåt att skratta åt…*L*

  5. L8 Says:

    Men stackare!!

    Både du och han. Men på olika sätt…

    Men nu är du ju så gott som färdigfixad till nästa gång. Om inte annat så kommer ju jultomten snart:-)

  6. Karin Says:

    Oh ho ho hooo tror jag det att du drog! Stackarn, han kommer ju aldrig att förstå varför du dissar Guds gåva till kvinnan.

  7. Rosa Says:

    Det blev så,,, trodde inte det. Men dum internet e väl nere nu?

  8. Greenchili Says:

    Uj. Tja, jag misstänker att han har träffat på en del pengakåta, lättimponerande och eventuellt smått blåsta fruntimmer i sina dar. Använder man sig av hans taktik får man så att säga villebråd därefter. Synd om precis alla inblandade, tycker jag. Positivt med god middag, synd på sällskapet som sagt 🙂

  9. ms40plus Says:

    Lotta: Redan igång 😛

    Tebasile: Lägg därtill att han pratade medan han hade munnen full av mat!

    talibanensmamma: Alltid lika roligt att kunna glädja en vän 😛

    Tricky: *L* … jag skrattar redan. Och njuter av mina fixade fötter 😉

    L8: Haha! Ja jag får väl se fram emot det 😉

    Karin: Haha! Men om han frågar – bara om han frågar … då ska jag säga som jag tyckte. På ett snällt sätt …

    Rosa: Iaf paus 😛

    Greenchili: Mmmm … men det var slöseri på en kväll. Jag hade haft det mysigare och roligare m en kompis 😉 Och japp. Han måste ha träffat på lite sånt fruntimmer i sina dagar. Eller också tror han bara att vi är såna. Liksom.

  10. bloggholic Says:

    uff va tråkigt ,men tur middag va bra iallefall ..det tackar vi för…

  11. Tant Rasch Says:

    Ha ha ha, ja man undrar ju om det inte egentligen är en sekreterare han behöver? Eller kanske en revisor?

    Och tänk… 4 timmar! Du är tålmodig du =) Nästa gång du blinddejtar, be en väninna ringa och panika efter nån timme ifall om att… Du var ju lite fundersam redan innan med den här mannen så du vet nog när du kan behöva uppbackning vad det verkar. Och som Tricky sa, nu kan du dejta hela veckan så fin som du är *ler uppmuntrande*

  12. ms40plus Says:

    bloggoholic: *L* … mmmm …

    Tant Rasch: Ja man kan ju undra! Jag tror han behöver en fanclub.
    Och jag hade en som ringde. Min syster … först sa jag – ring kl. 21. Sedan sms.ade jag i panik ”ring halv!” … nästa sms från toan blev: ”ring om 5!”. Mer säger jag inte … men svepskäl VAR det som gjorde att jag kom därifrån 😛 Usch. Jag skäms. Men det GICK bara inte.

  13. Pia Says:

    Åååå…vad trist.. Jag har känslan av att många män får för sig att dom ”pratar sig fram till en kvinna” istället för att ”lyssna sig fram”… Om dom bara visste..vad enkelt det egentligen är att vinna sympati.. Fråga, lyssna, var för böveln lite intresserad av vem jag är, typ..

  14. […] Undrar om han gjorde en sån grej som jag gjorde? […]


Kommentera

