Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Artig är jag i alla fall: december 10, 2007

Filed under: inget särskilt,singelträsket — Christina @ 7:24 f m

”Det var en fantastisk restaurang, tack för tipset och det var fantastiskt gott. Det var trevligt att få träffa dig men tyvärr kändes det inte som att något sas ”klickade”. Jag hoppas innerligt att du träffar någon som du kan trivas ihop med. Och så önskar jag dig lycka till med dina projekt. Förmodligen får du en skönare julhelg än vad jag får, om inte annat så med trevligare väder i alla fall!”

Undrar om jag får frågan ”varför” …

 

2 Responses to “Artig är jag i alla fall:”

  1. Karin Says:

    Ja han kommer säkert att undra vad det var som inte sa ”klickade”, hehe…

    Stackarn, nu har du dribblat bort honom fullständigt!

  2. L8 Says:

    Måste vara skönt att ha detta avklarat! Hoppas det snart dyker upp något bättre!!

    Kram


Kommentera

