Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

punkt december 10, 2007

Filed under: inget särskilt,singelträsket — Christina @ 5:21 e m

”Trevlig kväll så länge vi var med varandra, sen blir det ju svårt med avståndet mellan oss så jag förstår.”

 

12 Responses to “punkt”

  1. talibanensmamma Says:

    Well, jag vet i alla fall EN person i Stockholm, som inte kommer att få någon julklapp i år. Tomten kommer bara till snälla barn. Som inte rymmer fältet…=)))

  2. Tricky Says:

    En man som kan svara så med trots allt bibehållen värdighet stiger alltid i mina ögon. Sist jag masade mig iväg på en dejt och mailade snällt och vänligt dagen efter att det nog inte klickade så fick jag inte ett ord till svar, sånt är bara sååå ovärdigt.

  3. Tant Rasch Says:

    Jättebra svar från den mannen, han slösar ingen tid den inte.
    Och nu… *trumvirvel* – med full aptit på nästa skit!

    hahahahaha
    äh, skojar bara. Det är det roligaste med att dejta sin blivande prins, att faktiskt dejta. Nån gång slår det till men man vet aldrig när liksom =)

  4. Tant Rasch Says:

    Tricky; sist jag TÄNKTE dejta så försökte mannen (i telefon)som bodde 15 mil från mig, få mig att gå med på vad jag skulle säga om det ”klickade” när vi sågs som han trodde att det skulle göra för att jag var så snygg och han så charmig, som han sa. Jag sade helt ärligt att jag inte skulle säga nåt ändå förrän efter daten via tele eller mail. Han tjatade så mycket om detta att jag lade ned hela projektet. Han var för osäker för mig.

  5. Greenchili Says:

    Men! Han förstår ju inte ALLS 😀

  6. Karin Says:

    Ja men se där, det gick ju smärtfritt. Om man räknar bort fyra timmars leda förstås.

    En gång fick jag ett svar från en japan. ”Looking for a clean wife”. Jag sniffade mig i armhålan och passade.

  7. Smul Says:

    Då var det inte därför det pirrade alltså, jag var tvungen att kolla 😀

  8. Ankan Says:

    Var tvungen – precis som Smul – att kolla vad jag missar. Läser och lär 😉

  9. Greenchili Says:

    Nu läser jag här så ofta att jag känner ett behov av att länka 🙂

  10. ms40plus Says:

    talibanensmamma: DET var det värsta jag har höööört 😛

    tebasile: Mmmm …

    Tricky: Kan jag hålla med om …

    Tant Rasch: Hahaha! Näe fy 17 … nu är jag trött på dom där karlarna ett tag. Tror jag …

    Greenchili: Jag vet. Jag veeet …

    Karin: *asg*

    smul: *L* … kan inte säga. Än 😉 Men det kommer att märkas …

    Ankan: Hihihi 😉

    Greenchili: Å så roligt! Tack!

  11. kenneth Says:

    ja suck trasig idag .. haft kanon kontakt med en kvinna via nätet allt !! har stämt åt båda hållen ! så träffades vi äntligen igår hon kom hem till mig .och min dotter idag så kom det ett nej .. det klickade inte .. men gör det verkligen det första gången .. trasig är jag iaf .. efter allt som vi ”gått igenom via telefon och mail ..


Kommentera

