Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Tvungen december 14, 2007

Filed under: singelträsket — Christina @ 10:22 e m

Okej.

So here is the dagens skörd på en av sajterna: 13 flirtar. Inte en rad eller sammanhängande mening från någon. ”Bara” blink. Och nej, jag är inte helt såld på blinkningar. Icke.

– en man på 50 år som bor i Lund, 176 cm, söker någon att gifta sig med, ingen bild.

– 41 år som söker en kvinna mellan 18 och 99 år, 170 lång, från Mongoliet.

– flirt från en kille som poserar på sju olika bilder med sju olika kvinnor. Jo, han ser bra ut och verkar trevlig men bättre hade varit utan bilderna.

– blink från en kille som jag hade stämt träff med men som inte dök upp. Länge sen. Blinkningar fixar inte den missen baby.

– från 50 år i Gävle som söker kvinna ”gärna med utländsk bakgrund” och som avslutar sin profil med ”kramiz”

– tre blink från kille 26 år som säger att han har hört att han ser bra ut.

– latinamerikansk kille på 31 år från Småland som inte blinkar utan faktiskt skriver: ”Tur att det e jul snart för nu vet jag precis vad som ska stå överst på min önskelista till tomten ”DU”.” (tack men nej tack)

– blink från en gift man på 51 år som bor i Göteborg och som kräver ”diskretion”. Som det heter.

– blink från 42-årig man med 16 bilder i sin profil. 16 bilder på en båt.

– 41-årig man från Sundsvall blinkar. Vill ha en kvinna som gillar bowling.

– 43 år, verkar trevlig och ser hyfsat bra ut om man bortser från att hela kroppen verkar vara tatuerad enligt beskrivning i bild och text.

– blink från en kille på 26 år som söker en kvinna mellan 18 och 99.

– en chaufför som inte är i Sverige så ofta men som vill ha någon att ”landa hos”. 56 år.

Tack alla för blinkningarna. Jättekul och trevligt och väldigt rasande skitkul. Men nej tack.

(är jag kräsen eller vad är det frågan om????)

 

11 Responses to “Tvungen”

  1. bloggholic Says:

    HAHAHA

  2. bloggholic Says:

    NÄÄÄÄÄÄ

  3. bloggholic Says:

    MÄÄÄÄHHHHH flåt skulle ju bara skoja , verkar som insmördas bönder allihopa fan va trågit vilka puckon det finns , får man göra så här 😉

  4. L8 Says:

    Jag blir trött bara jag läser din sammanfattning på eländet. Och så vet man ändå inte om det kanske kan gömma sig ett litet guldkorn mitt bland alltihop…

    För hur 17 visar man att man är ett sådant???
    Skönt att inte behöva ha mer kontakt med kontaktsidor än de jag får genom dig:-)

  5. Lotta Says:

    Visst är det underbart?

  6. Greenchili Says:

    Se gärna min kommentar under ”Very dött”. För övrigt så är det sådär det ser ut. Det går faktisk inte alls att urskilja folk från fä på de där ställena, allting blir homogent på grund av vad folk tror förväntas av dem, vad de tror man bör skriva och det faktum att när man varit där ett tag själv och letat efter guldkorn blir man vääääldigt trött på att anstränga sig. Då blir det bara blink. MsTake skrev om det där med homogena kontaktannonser på nätet, har jag för mig. Minns bara inte exakt var. Skrev själv om det nyligen, på sätt o vis 🙂

    End of rant.

  7. Tant Rasch Says:

    Jag tror mer på att karlarna borde skriva sånt man vill Veta. Typ,
    ”jag är värsta handymannen, jag kan och lagar ALLT du sätter i mina händer och håller mig borta ett par kvällar i veckan för att du ska få va ifred. Jag har inte så mycket kontanter, de är låsta i min stuga, min skoter och mitt slott i Frankrike, men träffar jag på rätt tjej så skänker jag såklart bort allt till förmån för växthuseffektsforskningen så att du och jag kan mysa på i din lilla trea, vart du än bor tillsammans med alla dina osnytna ungar och katthår – precis överallt.

  8. Ms.Take Says:

    Ahhh, jag gillar tant rasch förslag, sådana annonser borde det finnas mer av =)

    Ja Greenchilli, jag tror också jag har skrivit om det, men jag minns inte riktigt vart.

    In any case, fröken bloggarinna, det är så det är. Faktiskt. Skall man hitta rätt får man vara proaktiv, söka upp själv, kontakta. Större chans att det blir bra så =)

  9. Greenchili Says:

    Ps(sst) Min pojkvän beställdes i baren ”ett glas vatten och ditt telefonnummer, tack”

  10. Lox Says:

    Han finns där ute, jag lovar. Men har r inte någon av dem på listan…. .

    Vill passa på att önska dig en skön och rofull jul. Kram!

  11. Raggoparden Says:

    ‘skrattar våldsamt åt båtmannen*


Kommentera

