Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Very dött december 14, 2007

Filed under: inget särskilt,singelträsket — Christina @ 9:56 e m

Så stendött.

Inte för ett ögonblick att jag har lust att gå in på dejtingsajterna.

Inte för en sekund att jag ser mig om efter en man. Inte ens att jag släpper ut mig själv på krog eller bar.

Och i horoskopet stod något om att jag borde jobba lite mer för att få fatt på kärleken.

Och vad är det jag har gjort dåra kanske?!

 

One Response to “Very dött”

  1. Greenchili Says:

    Nä, vet du vad! Det är faktiskt inte så fruktansvärt sannolikt att hitta sin kärlek på någon av de där tjusiga sajterna, eller på krogen. Ragg däremot, massor av ragg. Större chans att stöta in i någon som har den berömda prinspotentialen på ICA Supermarket eller i vänkretsen. Faktiskt. Sen får folk säga preciiis vad de vill! Så håll du dig borta från svängen ett tag med gott samvete – håll ögonen öppna på jobb/fiket/affären/hos kompisarna/ungarnas polares singelfarsor istället 😉


Kommentera

