Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

Man gör så gott man kan december 28, 2007

Filed under: inget särskilt,singelträsket,utsläppt — Christina @ 3:56 e m
Tags: , , , , ,

Ensam på nyår.

Inget ovanligt med det direkt sedan man blev singel.

I år vägrar jag sitta hemma och tycka synd om mig själv.

Bokat och betalt är nu Berns nyårsfest med Blacknuss på scen och fem rätter på min tallrik.

Jag går själv.

Hur läskigt kan det vara på en skala …

 

4 Responses to “Man gör så gott man kan”

  1. Lotta Says:

    Inte alls. Det är bara att le stort. Det finns antagligen andra i samma sits. Hoppas du får skitkul! Kram!

  2. bloggholicen Says:

    jag tror du får jättekul;) tuffingen …

  3. talibanensmamma Says:

    Fy i helvete vad du är modig Christina! 1-0 till dig!

  4. Greenchili Says:

    Allvarligt talat ^^ jaja…du skrev åtminstone inte ut hennes efternamn… (har hon skrivit sitt förnamn innan på bloggen ber jag om ursäkt).

    Ms40plus: Du får säkert hur trevligt som helst på nyårsafton! Tycker du är modig, för man är modig när man är orolig och rädd men gör det ändå! Creds till dig för det 🙂


Kommentera

