Desperat? Verkligen inte.

Att klafsa runt i ett singelträsk när man egentligen inte har tid och när man faktiskt inte ens hittar i träsket och när man helst av allt bara längtar efter att MrPerfect ska ringa på dörren

repris december 29, 2007

Filed under: ett kap - allvarligt!,inget särskilt,singelträsket — Christina @ 12:22 e m

En gång för ett bra tag sedan träffade jag en man via en dejtingsajt.

Han bjöd på middag i Birkastan och vi hade himla trevligt.

Tyckte jag.

Undrar om han gjorde en sån grej som jag gjorde?

Ett par dagar efter vår träff mailade han och sa att han utan förvarning, helt plötsligt hade träffat Den Stora Kärleken i sitt liv. Han försvann dessutom spårlöst från dejtingsidan.

Igår hittade jag honom på en annan dejtingsida. I min mailbox.

Vi matchar varandra himla bra – enligt vetenskapliga utvärderingar … och han mailar och mailar och pratar och berättar. Så igår fick jag hans foto.

Hej, tänkte jag.

Så svarade jag och bifogade mitt foto.

Ska bli intressant att se om han återkommer.

 

8 Responses to “repris”

  1. Smyg Says:

    Kära Desperat: tack för att du delar med dig. Den här hade jag inte velat vara utan (möjligen hade han velat det, men det är smällar han får ta!).

    😉

  2. ms40plus Says:

    KÄRA Smyg. Var har du varit?! Blev lite orolig och tänkte att du hade drunknat i julklappar eller risgrynsgröt. Skönt att se dig.

  3. Lotta Says:

    Coolt! Väntar med spänning på fortsättningen! 😀

  4. Greenchili Says:

    Hahaha jag dööör 😀

  5. Isabelle Says:

    😀 Ja så kan det gå, haha. Ska bli mycket intressant som sagt. =)

  6. bloggholicen Says:

    hänger här dygnet runt o väntar med spänning 😉

  7. Annica Says:

    Haha såna är dom =)

  8. Inna Says:

    Haha!
    Jag väntar med spänd förväntan på fortsättningen 🙂


Kommentera

